ТЕЗИ ДО ДОПОВІДІ ДИРЕКТОРА ТОВ “АВІАТЕХ” НА ЗАСІДАННІ АСОЦІАЦІЇ «АЕРОПОРТІВ УКРАЇНИ» ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ 13 ГРУДНЯ 2011 РОКУ

ТОВ « АВІАТЕХ » створене в червні 2000 року в місті Київ , на сьогоднішній день є офіційним дилером російської компанії НВО« Агрегат » , яка з 1992 року за рахунок конструкторських розробок , кадрового потенціалу та видатних інновацій перетворилося на сьогоднішній день на провідного виробника технічних засобів наземного авіапаливозабезпечення на території пострадянського простору.

ТОВ « АВІАТЕХ » створене в червні 2000 року в місті Київ , на сьогоднішній день є офіційним дилером російської компанії НВО« Агрегат » , яка з 1992 року за рахунок конструкторських розробок , кадрового потенціалу та видатних інновацій перетворилося на сьогоднішній день на провідного виробника технічних засобів наземного авіапаливозабезпечення на території пострадянського простору. Серед колективу НВО «Агрегат » 2 доктора наук , 4 кандидати наук і більше 187 висококваліфікованих фахівця . Підприємство має 4500 м2 виробничих площ , більше 200 одиниць обладнання, на якому виготовляється в середньому 1030 одиниць обладнання . У середньому на рік освоюється не менше 70 нових найменувань продукції.Слід зазначити , що ми зі свого боку , не розглядаємо свою майбутню діяльність в Асоціації виключно з позицій ведення бізнесу та лобіювання інтересів російського виробника. Продукція нашого партнера , і насамперед фільтроелементи , не просто представлена ​​в нашій країні , але й успішно впродовж десятиліття експлуатується в ряді аеропортів і посадочних майданчиків для легкомоторної авіації. Думаю, що у підтвердженні даної тези досить процитувати Генерального директора ДП « УкравіаПММ » Братусь А.В.  Звернувшись до його статті , яка опублікована в інф. збірнику № 4 від 2009 року Комітету авіаПММ Росії , де зазначено: для очищення авіапалива ПЗК в аеропортах України в основному використовуються фільтроелементи виробництва підприємств ТОВ«Еліон – 2 » і НВО « Агрегат » … досвід експлуатації підтверджує високі характеристики цих російських фільтроелементів , які за своєю ефективністю не поступаються фільтроелементам зарубіжного виробництва ».На даному етапі нас турбують такі тенденції в діяльності ПЗК і служб ПММ нашої країни:

1 . Наявність серйозних диспропорцій технічного рівня авіапаливозабезпечення повітряних перевезень в нашій країні. Дані диспропорції між провідними аеропортами країни і регіональними аеропортами на сьогоднішній день мають вже системний характер , що з одного боку прямо пов’язане з социльно -економічним станом України , а з іншого боку з відсутністю належної уваги керівників аеропортів до проблем служб ПММ і як наслідок до фінансування технічних проблем за залишковим принципом.На жаль, але і сьогодні є випадки вирішення технічних проблем , пов’язаних із заміною застарілого обладнання та модернізації за допомогою методів так званого « радянського менеджменту» , коли на перший план виходить виключно адміністративний ресурс.

2 . За нашими оцінками в більшості регіональних аеропортів країни в експлуатації перебувають фільтри і фільтри – сепаратори , які були розроблені ще в радянські часи в період з 1962 по 1987 роки . Питома вага цих виробів (СТ- 500 , ТФ- 10 , ФЗА – 3 , ФТВ – 1500 і так далі ) у ряді регіонів складає на наш погляд більш 90 %. Зрозуміло вони як морально застаріли , так і значно поступаються світовим стандартам. І це відбувається в той час , коли авіаційна техніка активно розвивається і модернізується навіть в умовах нестабільної світової економіки . Більш того, в поточному році на внутрішньому ринку країни поступово з’являються авіапалива виробництва країн Єврозони.

3 . Вимагає уваги і процес авіапаливозабезпечення повітряних суден на посадкових майданчиках. З кожним роком зростає в нашій країні парк легкомоторної авіації , насамперед вертольотів імпортного виробництва. Проблеми стану технічних засобів заправки на посадкових майданчиках , на наш погляд , недостатньо вивчені через підвищену увагу до аеропортів приймають Євро 2012 . Вирішення даних питань ми бачимо в новій редакції Інструкції щодо забезпечення заправки НД ПММ і технічними рідинами на підприємствах ЦА України (Наказ № 416 от14.06.2006 ) і розробці наступних нормативних документів:- ДСТУ «Обладнання авіапаливозабезпечення »- ДСТУ «Технологія авіапаливозабезпечення»

У цьому зв’язку , враховуючи рівень компетенції нашого російського партнера , робота якого з випуску обладнання і агрегатів безпосередньо пов’язана з такими економічними категоріями, як міжнародна кооперація , спеціалізація і міжнародний поділ праці дозволяє нам говорити про найбільш безболісному шляхи гармонізації через співпрацю з даною російською компанією .Тим більше , виходячи з концепції НВО « Агрегат » побудови технологічних модулів для складів авіаПММ , технічною основою якої є виготовлення складних комплексів із закінченим технологічним циклом в заводських умовах для конкретної мети і умов експлуатації , відповідних ГОСТ Р 52906-2008 «Обладнання авіапаливозабезпечення ».