Shell Water Detectors

Автор: | Jet_A17
На протязі десяти років наша фірма постачає Shell Water Detectors провідним паливо – заправним компаніям та службам ПММ України , які обслуговують авіакомпанії в аеропортах « Бориспіль» , « Київ» , Харків, Одеса, Львів.
Історія створення Shell Water Detectors почалася у 60 –ті роки минулого сторіччя, коли в Англії було розроблено експрес – метод по визначенню вільної води в авіаційному паливі для реактивних двигунів.
Суть методу полягає в тому , що на кінець нейлонового шприца об’ємом 5 мл надягається детектор . Детектор представляє собою капсулу з відкритою ділянкою , що розміщена по центру з метою контакту з авіаційним гасом.
В разі наявності води, колір детектора зазнає змін, та реагує на присутність води від 10-15 ppm ( 0,001-0,0015 % мас.) , при цьому колір детектора змінюються від слабо жовтого до більш насиченого зелено-жовтого кольору у відповідності до концентрації води в авіаційному пальному .
У випадку наявності води на рівні 30 pmm ( 0,003 % масс.) і вище, колір капсули детектора насичено синьо – зелений , і навіть темно синій.
Застосування Shell Water Detectors регламентовано документами ИАТА ,
наприклад « Практичне керівництво зі специфікацій на авіаційні палива для турбореактивних двигунів» . ( Частина 3-тя . Чистота та застосування)

Февраль 23, 2020
Jet_A17
На протязі десяти років наша фірма постачає Shell Water Detectors провідним паливо – заправним компаніям та службам ПММ України , які обслуговують авіакомпанії в аеропортах « Бориспіль» , « Київ» , Харків, Одеса, Львів.
Історія створення Shell Water Detectors почалася у 60 –ті роки минулого сторіччя, коли в Англії було розроблено експрес – метод по визначенню вільної води в авіаційному паливі для реактивних двигунів.
Суть методу полягає в тому , що на кінець нейлонового шприца об’ємом 5 мл надягається детектор . Детектор представляє собою капсулу з відкритою ділянкою , що розміщена по центру з метою контакту з авіаційним гасом.
В разі наявності води, колір детектора зазнає змін, та реагує на присутність води від 10-15 ppm ( 0,001-0,0015 % мас.) , при цьому колір детектора змінюються від слабо жовтого до більш насиченого зелено-жовтого кольору у відповідності до концентрації води в авіаційному пальному .
У випадку наявності води на рівні 30 pmm ( 0,003 % масс.) і вище, колір капсули детектора насичено синьо – зелений , і навіть темно синій.
Застосування Shell Water Detectors регламентовано документами ИАТА ,
наприклад « Практичне керівництво зі специфікацій на авіаційні палива для турбореактивних двигунів» . ( Частина 3-тя . Чистота та застосування)